Drive to store

Privucite više kupaca u svoje prodavnice

Saznajte što je Drive-to-store, njegove ključne koncepte i zašto je to najbolja strategija digitalnog marketinga za trgovce na malo

Šta je to Drive-to-store?

Drive-to-Store je kombinacija digitalnih marketinških kampanja s ciljem privlačenja više kupaca u lokalne trgovine, posebno kupaca koji su prethodno bili pod utjecajem digitalne promotivne kampanje. Offline i online kampanje se nadopunjuju sa jednim ciljem: povećati promet u lokalnim trgovinama. Ova strategija Vam omogućava da utičete na ciljane kupce u najprikladnije vrijeme kako biste ih odveli do fizičkog prodajnog mjesta. Na taj način kupcima poboljšavate iskustvo kupovine dok istovremeno povećavate posjetu Vašim lokalnim prodavnicama.

84%

Potrošača smatraju da su lokalne trgovine osnovni element za ocjenu iskustva kupovine.

78%

Potrošača koji su posjetili lokalnu trgovinu, prethodnu su izvršili online pretragu kako bi pronašli najnižu cijenu.

75%

Potrošača odluku o kupovini donosi na osnovu informacija koje je pronašao na svom mobilnom uređaju.

+250%

Porast online pretrage u posljednje dvije godine za ključnu riječ "prodavnica blizu mene"
Sa višekanalnog
Sa tehnološkom revolucijom, većina trgovina je shvatila važnost prisutnosti u digitalnom kanalu. U početku smo bili suočeni sa višekanalnim marketinškim strategijama, gdje je cilj bio utjecati na potencijalne kupce različitim kanalima, bilo internim ili eksternim, ali bez ikakve veze između njih.

Kupcima se obraćalo u online svijetu, ali s istom porukom; nisu bile dostupne nikakve informacije o njihovom ponašanju ili potrebama. Posjedovanje web shopa ili korištenje digitalnog oglašavanja nije bilo dovoljno za implementaciju optimalne marketinške strategije.
Na omnichannel
Proces kupovine je sve složeniji. Neposrednost je sada odlučujući faktor: novi potrošač je visoko obrazovan i zahtijeva da se njegove potrebe i želje trenutno zadovolje.

Digitalna transformacija je okrenula prodaju za 180º: zahvaljujući tehnološkom napretku, moguće je dobiti vrlo detaljne informacije o ponašanju potrošača (bez obzira na kanal u kojem se kreću, online i offline). Cjenoteka Vam omogućava da dođete do ciljne publike u momentu kada oni donose odluku o kupovini i uz personalizove poruke ispunite njihove potrebe i pobošate njihov proces kupovine.